icon1

Personeelsmanagement

Met FIMS deel je heel eenvoudig je vrijwilligers, medewerkers en freelancers in diverse groepen in die je zelf kunt samenstellen: bijvoorbeeld: horeca, logistiek en backstage.

Lees meer... 

icon2

Relatiemanagement 

Per doelgroep kun je in FIMS de gegevens managen. Je maakt zelf een indeling van je doelgroepen, bijvoorbeeld: artiesten, leveranciers, media&pers.
Lees meer...

icon3

Cateringmanagement 

Met FIMS heb je een goed inzicht in de catering voor je personeel en relaties. Zo kun je per dag een inschatting maken van het aantal eters in je medewerkerrestaurant.
Lees meer... 

Dé online tool voor de registratie & accreditatie voor events, festivals of beurzen.

Voor je event

  • online registreren van gegevens
  • op basis van eigen vragenlijst
  • van leverancier tot vrijwilliger
  • werkroosters, cateringlijsten en meer
  • mailingen naar diverse subdoelgroepen
  • export van gegevens naar Excel (csv)
  • en meer

Tijdens je event

  • tijdsregistratie
  • accreditatie leveranciers, artiesten, medewerkers en vrijwilligers
  • op meerdere accreditatiepunten in te zetten
  • registratie van uitgifte kleding
  • uitgifte backstagebandjes
  • mailingen per doelgroep

Na je event

  • mailingen per doelgroep
  • inzicht in werktijden


Je doelgroepen vullen hun gegevens online in en deze worden direct in FIMS geplaatst.

 

icon1

Inschrijfmodule

Via de inschrijfmodule die gekoppeld is aan je website vullen je doelgroepen zelf hun gegevens in. Deze komen direct terecht in FIMS. Dit neemt veel werk uit handen.

icon2

Nieuwsbrieven

Met dit systeem kun je malingen sturen zo vaak je wil naar iedere doelgroep of subdoelgroep. Bijvoorbeeld: vrijwilligers > bar hoofdpodium.

icon3

Export naar Excel

Van alle data kun je een uitdraai maken in Excel. Weten wie een heftruckcertificaat heeft? Of de eetlijst van dag 1 nodig? Het kan allemaal en meer.

icon3

Vragenlijst op maat

Je kunt iedere vraag stellen die je maar wilt en terug laten komen in de inschrijfmodule en een transport maken naar Excel, zodat je zelf bepaalt wat je managed.